هتل هایی با عجیب ترین معماری در جهان

fatima
26 اسفند 1402
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
1 رای 1 / 5

یکی از مهمترین عواملی که می تواند بر کیفیت سفر شما تاثیر بگذارد انتخاب هتل است. صرفه نظر از هتل هایی که با تعداد ستاره هایشان طبقه بندی می شوند هتل هایی در دنیا وجود دارند که به دلیل معماری خاص و عجیب شان معروف شده اند. در ادامه سراسر کره زمین را می گردیم و از کشورهایی که این هتل ها را دارند گذر می کنیم تا به معرفی این هتل ها بپردازیم.

متل هابیت در نیوزلند   Hobbit Motel, New Zealand 

کمتر کسی است که فیلم ارباب حلقه ها را ندیده باشد و خود را در داستان غرق نکرده باشد. در کشور نیوزلند هتلی مانند خانه هابیت ها ساخته شده است که مقصد بسیاری از گردشگران شده است. مسئولان پارک Woodlyn با توجه به علاقه بسیاری از مردم به فیلم ارباب حلقه ها دو خانه کاملا شبیه به خانه هابیت ها که مخصوص کوتوله های فیلم بود ساختند. البته نگران نباشید این هتل برای تمامی افراد بلند و کوتاه مناسب است و حتی اگر قدتان به اندازه گاندولف نیز باشد می توانید به راحتی وارد آن شوید و یک شب فانتزی و آرام را بگذرانید.

هابیت هتل

پراپلر آیلند سیتی لاج در آلمان   Propeller Island City Lodge, Germany

این هتل عجیب در آلمان ساخته شده است و معماری جالبی دارد. هتل پراپلر آیلند سیتی 27 اتاق دارد که یکی از یکی عجیب تر است و هیچ کدام شبیه به هم نیستند. یکی از اتاق ها شبیه سلول زندان است و یکی تماما از آیینه پوشیده شده است. حتی یکی از اتاق ها به شکل خاصی توسط اشکال ساختمانی مبلمان شده است. یکی از اتاق های آن که عجیب ترین اتاق هتل است به اتاق سرداب معروف است. در این اتاق شما یک شب را در کفن تا صبح می گذرانید.

هتل هایی با معماری عجیب

هتل کوه جادویی در شیلی  Magic Mountain, Chile 

حسی ناب از دنیای افسانه ها را در هتل کوه جادویی در کشور شیلی می توانید تجربه کنید. این هتل به شکل مخروط چوبی است که از نوک آن آبشاری پر فشار در جریان است و از طریق مسیر چوبی به پایین می ریزد. این هتل با معماری خاص و پنجره های پر چین و نامنظمش خود را در لیست هتل های عجیب جهان قرار داده است. یکی از جذابیت های ظاهری هتل پوشیده بودنش با گیاهان روینده است که به افسانه ایی بودن آن افزوده است.

هتل کوه جادویی شیلی

هتل سگ در حال پارس کردن  Dog Bark Park Inn

شاید جالب باشد بدانید که در کاتن وود، ایالت آیداهو می توانید یک شب را در شکم یک سگ بگذرانید. بله در این مکان یک هتل به شکل سگ ساخته شده است که ارتفاع آن بیش از 10 متر و پهنای آن 5 متر است. این هتل کاملا از چوب ساخته شده است و از عجیب ترین هتل های دنیا است. در این هتل یک اتاق دبل در شکم سگ و یک اتاق زیر شیروانی در پوزه اش قرار دارد.

هتل های عجیب جهان

هتل زیر دریایی فیجی   Poseidon Undersea Resort, Fiji

گذراندن تعطیلات در دنیای زیر آب می تواند حس بودن در فیلم های فانتزی را به شما بدهد. این حس در سواحل فیجی می تواند به راحتی ایجاد شود. در این ساحل از یک زیر دریایی برای ساخت هتلی زیر آب استفاده کرده اند. این هتل زیبا که زیر تالاب مرجان ساخته شده است 24 سوئیت به همراه کتابخانه، استخر و رستوران دارد. طراح این اثر لقب آن را خدای دریا گذاشته است. مهمانان می توانند برای گشت و گذار در صخره های مرجانی آن سوار بر زیر دریایی های 3 نفره شوند و از دیدن ان ها لذت ببرند. این هتل 12 متر زیر آب ساخته شده است.

هتل های عجیب در جهان

هتل جرثقیل فارالدا

از هتل های عجیبی که در جهان وجود دارد هتل جرثقیل فارالدا در آمستردام است. یک جرثقیل با ارتفاع 45 متر تبدیل به یک هتل 3 خوابه شده است که در بالاترین نقطه آن یک جکوزی وجود دارد. میهمانان این هتل برای بهره مندی از چشم اندازی بهتر می توانند جرثقیل را به هر جهتی که می خواهند حرکت دهند.

میرا میرا در استرالیا Mira Mira, Australia

در استرالیا هتلی با معماری عجیب اما بسیار لوکس وجود دارد که به آن میرا میرا میگویند. این هتل در محله بوشلند توسط صاحبان شخصی ساخته شده اند. این هتل شامل 3 خانه غیر عادی است. یکی از خانه ها غاری زیر زمینی است که در ورودی آن شبیه دهان یک جن کوچولو در حال فریاد ساخته شده است. دیگری از عقب نشینی های مدرسه مخصوص ژاپنی ها با یک باغ ژاپنی به سبک بوته ایی ساخته شده است و در آخر خانهایی کابینی و چوبی را می بینید که به سبک سورئال ساخته شده است و تاثیر معمار اسپانیایی آنتونی گائودی را در آن به راحتی می توان دید.

هتل میرا میرا

خوابیدن در یک طبقه از کتابخانه

اگر به کتابخوانی علاقمند هستید و شب ها قبل از خواب مطالعه می کنید هتلی عجیب در توکیو را از دست ندهید. این هتل کتابخانه ایی مسافران را برای گذراندن شبی هیجان انکیز در میان کتاب ها به سوی خود جذب می کند.

هتل هنگ نگا

در ویتنام هتلی بسیار عجیب که در نگاه اول بسیار ترسناک است وجود دارد. نام این هتل هنگ نگا است. این هتل بر اساس داستان آلیس در سرزمین عجایب طراحی شده است. در طراحی و ساخت آن از هیچ خط صافی استفاده نشده است. این هتل توسط یک معمار ویتنامی به شکلی طراحی شده است که از بیرون مانند یک درخت بزرگ به نظر می رسد. داخل آن مانند یک جنگل با پله هایی مارپیچ و پل های کوچکی است که طبقات را به هم وصل می کند. در داخل آن قارچ‌های سمی، تار عنکبوت و حتی مجسمه‌هایی از عقاب را می توانید ببینید.