مرکز خرید کاور

بهترین مناطق جهت خرید در دبی: از بازارهای محلی تا مراکز خرید لوکس

fatima
25 اسفند 1402
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
1 رای 5 / 5

دبی، شهری مجلل و مدرن،  مانند بهشتی برای خرید است که بازارهای سنتی را با مراکز خرید لوکس سطح بالا ترکیب کرده است. فرقی نمی‌کند شما مسافری باشید یا یک مد فشن که به دنبال جدیدترین مجموعه‌های طراحان هستید، دبی برای همه سلیقه ها کالا و خدمات دارد. در ادامه، بهترین مکان‌ها برای خرید در دبی را بررسی می‌کنیم و در مناظر متنوع از بازارهای محلی شلوغ گرفته تا مراکز خرید لوکس می گردیم

بازارهای قدیمی دبی، خرید طلا و ادویه!

 نگاهی اجمالی به سنت بازارهای تاریخی دبی یا بازارهای دبی، تضاد جذابی را با خط افق مدرن شهر ارائه می دهند. سفر خرید خود را از فروشگاه طلا آغاز کنید، جایی که کوچه های باریک با نمایش های خیره کننده طلا و جواهرات گرانبها می درخشند. با فروشندگان محلی مذاکره کنید تا قطعات منحصر به فرد را بیابید و طعمی از تجملات عربی را به خانه ببرید.

 به **Spice Souk**، هزارتوی عطاری ها، ادویه ها، گیاهان و عطرهای سنتی بروید و از تنوع آن ها به وجد بیایید.

بازار ادویه دبی

بازار نساجی دبی کجاست؟

 جایی که سنت با مد و فشن یکجا و کنار هم چشم نوازی می کنند. برای کسانی که به دنبال پوشاک سنتی مانند عباهای عربی و منسوجات سنتی هستند، رفتن به این بازار یک بازدید ضروری است. با دیدن تعداد زیادی پارچه، خود را در رنگ‌ها و بافت‌های زنده غوطه‌ور کنید. با خیاطان محلی تعامل کنید تا لباس های سفارشی برایتان بدوزند و سنت را با سبک مدرن ترکیب کنید.

بازار نساجی دبی

دبی مال پر بازدیدترین مکان روی زمین در سال 2023

 بهشت خریدارانی که به دبی سفر می کنند اینجاست. هیچ  یک از گشت و گذارهای خرید در دبی بدون بازدید از دبی مال کامل نمی شود. به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در سطح جهان، دارای طیف گسترده ای از بوتیک های لوکس، مارک های بین المللی و مد روز است. در این مال انواع برندها و کالاها را می توانید بیابید.

مرکز خرید امارات و ترکیب خرید و تفریح زمستانی!

 اسکی و خرید در مرکز خرید امارات، جایی که خرده‌فروشی با سرزمین عجایب زمستانی ترکیب شده اند تا شما  از خریدی منحصربه‌فرد لذت ببرید. این مرکز خرید علاوه بر مجموعه‌ای چشمگیر از فروشگاه‌ها، مکان معروف اسکی دبی – یک پیست اسکی سرپوشیده – را در خود جای داده است. پس از گشتن در این مرکز خرید و لذت تفریحات آن از رستوران های بین المللی آن لذت ببرید.

مرکز خرید امارات

سیتی واک برای تماشای هنر معاصر

 برای گشتن در شهری شیک با فضای هنری و ترکیبی از بوتیک‌های سطح بالا، کافه‌های مد روز و هنر معاصر، به City Walk بروید. این مقصد خرده‌فروشی در فضای باز به خاطر فضای شیک و مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مد، طراحی و سبک زندگی مشهور است. خیابان‌های مناسب برای عابر پیاده و محیطی پر جنب و جوش، آن را به مکانی محبوب برای علاقه‌مندان به مد و هنردوستان تبدیل کرده است.

سیتی واک دبی

در مناطق مختلف دبی بازارهای محلی کوچک وجود دارند که کالاهای سنتی این کشور را به فروش می رسانند و از جذابیت خاصی برخوردارند.

مراکز خرید دبی گواهی بر توانایی این شهر در ادغام یکپارچه سنت با مدرنیته است. از جذابیت تاریخی بازارهای دبی قدیم گرفته تا جذابیت پر زرق و برق مراکز خرید در سطح جهانی، هر گوشه از شهر یک تجربه خرید منحصر به فرد و متنوع را ارائه می دهد. فرقی نمی‌کند به دنبال گنجینه‌های سنتی باشید یا آخرین مدل های مد، دبی شما را دعوت می‌کند تا چشم‌انداز خرده‌فروشی پویا و همیشه در حال تکامل آن را کشف کنید. با وجود این که دبی شهر گرانی است اما با جشنواره های مختلفی که در فصل هایی مانند زمستان در مراکز خریدش برگزار می کند گردشگران بسیاری را برای تهیه بهترین برندها و کالاها به سوی خود جذب می کند. در این جشنواره ها قیمت تمام محصولات و انواع برندهای بین المللی با تخفیف های که گاها به 50 درصد می رسد به فروش می رسند و فرصت مناسبی برای خریدهای به صرفه ایجاد می کنند.  بنابراین، چمدان‌های خود را ببندید و برای شروع یک خرید عجیب و غریب آماده شوید که از مرزهای فرهنگی فراتر می‌رود و خواسته‌های هر نوع خریدار را برآورده می‌کند.