نقد و بررسی مرکز خرید مال آف استانبول

نقد و بررسی مرکز خرید مال آف استانبول

fatima
24 اردیبهشت 1401
0 دیدگاه
امتیاز این مطلب:
10 رای 3.07421875 / 5

نقد و بررسی مرکز خرید مال آف استانبول

اگر می خواهید مسافرتتان کامل شود، خرید از مراکز خرید را از دست ندهید. فرقی ندارد چه شهر یا کشوری باشید، همیشه خرید کردن مهم است. چرا که شما را با فرهنگ آن منطقه آشنا می کند. از طرفی با خرید کردن می توانید یادگاری خوبی از سفر خود همراه داشته باشید. استانبول هم از آن دسته شهرهایی است که اگر پا به آن بگذارید، نمی توانید دست خالی برگردید. انواع مراکز خرید مدرن و سنتی در این شهر وجود دارد که حتی تماشای آن هم خالی از لطف نیست. در این بین مرکز خرید مال آف استانبول طرفداران بسیاری دارد. نه تنها این مرکز خرید یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید استانبول است، بلکه مکانی برای تفریح و خوشگذرانی است. شما با یک مرکز خرید ساده روبرو نیستید. در این مرکز خرید می توانید ساعت ها زمان سپری کنید اما متوجه گذر زمان نشوید. سفرمی به شما مال آف استانبول را معرفی می کند.

خلاصه ای از آشنایی با مرکز خرید مال آف

زمانی که وارد مال آف استانبول می شوید، بدون شک محو عظمت و وسعت آن خواهید شد. به ویژه در قسمت های مرکزی مال آف که دریاچه و صخره های مصنوعی به زیبایی تمام طراحی شده است. در مال آف استانبول که مرکز خریدی 4 طبقه اما بزرگ است، می توانید انواع برندهای معتبر پوشاک و لوازم خانه را پیدا کنید. اما بخش مهمتری که در مال آف همیشه مورد استقبال مردم است، وجود شهربازی بزرگی است که در مال آف قرار دارد. شهربازی مال آف با دستگاه های متنوعی که دارد، نه تنها برای بچه ها بلکه برای بزرگترها هم یک مکان مناسب برای رفع خستگی خرید و تجربه یک روز هیجان انگیز است. تنوع برندها در مال آف نسبت به مراکز خرید دیگر در استانبول، بیشتر است. مال آف برای تمامی جنسیت ها و سنین اجناس مناسبی دارد. مثلا یک مغازه برای خانم ها و یک مغازه برای بچه ها و آقایان دارد. از این رو این مرکز خرید، مناسب تمام افرادی است که قصد خرید از استانبول را دارند.

مرکز خرید مال آف استانبول

در مال آف استانبول چه می گذرد؟

استانبول مال با مساحت تقریبی 156 هزار متر مربع، و سرمایه گذاری 1.3 میلیارد لیر در حال حاضر یکی از بزرگترین ساخته های شرکت "تورونلار جی وای او" است. این مرکز خرید دارای 350 فروشگاه لوکس از مطرح ترین برندهای جهانی است. اجناسی که در این فروشگاه به فروش می رسند، همگی بالاترین کیفیت را دارند. اگر هنوز بزرگی این مجموعه را تصور نکرده اید، کافی است به این فکر کنید که مال اف استانبول دارای 7 بلوک با 83 پله برقی و 42 عدد آسانسور است! بلوک ها هم به وسیله مسیرهای خاصی که در وسط برج ها تعبیه شده، به هم متصل می شوند.

درست است که فروشگاه ها عامل اصلی ورود مشتریان به این مرکز خرید است اما عوامل دیگری هم هستند که مشتریان را به مال اف استانبول جذب می کنند. مثلا همین که بدانید بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپا در مال اف قرار گرفته بی شک ترغیب می شوید تا به این مرکز خرید مراجعه کنید. حال تصور کنید که سالن های هنرهای نمایشی، سینما، فودکورت های عالی با تنوع غذایی بالا هم در کنارش باشد. نظر شما چیست؟ ترغیب شده اید در سفر به استانبول به این مرکز خرید بیایید یا خیر؟

بزرگترین تفاوت مال آف با سایر مراکز خرید استانبول

مال اف از برندهای معتبر جهانی رو نمایی می کند. برخی از برندها که فقط در ایستینه پارک می شود پیدا کرد را هم می توانید در مال اف استانبول پیدا کنید.

موی پارک استانبول

شهربازی سرپوشیده مال اف استانبول را با نام موی پارک می شناسند. 12 هزارمتر مربع زیرساخت آن است و 36 میلیون دلار صرف ساخت آن شده است. هتل ترسناک و سواری غول پیکر در این پارک مشهورترین تفریحات آن است.

شهربازی سرپوشیده مال اف استانبول را با نام موی پارک

معماری مال آف استانبول

از جذابیت هایی که گردشگران در تور استانبول مشاهده می کنند، معماری جالب مال آف استانبول است. پشت بام مال آف استانبول یک فضای سبز بسیار جذاب و دیدنی است. از 7 برج مال آف استانبول، 4 برج آن مسکونی، یک برج آن اداری، 1 برج آن هتل و 1 بلوک هم مرکز خرید است اما معماری این فضا به گونه ای است که با قدم زدن در هر طبقه، کل مجموعه را می توانید به راحتی ببینید.

حراج های مال اف استانبول

از آنجایی که در این مرکز خرید همه اجناس برند هستند، نباید انتظار قیمت پایین را داشته باشید. هر چند که بسیاری از افرادی که بلیط هواپیما به مقصد استانبول را تهیه می کنند، به هدف خرید ارزان به این شهر سفر می کنند. با اینکه اجناس ترک در ترکیه نسبت به ایران تا 40 درصد ارزان تر است اما در استانبول مال، نمی توانید قیمت های کمتر از تهران را پیدا کنید. با این حال می توانید در اخر فصل بهار، شروع تابستان و جشنواره های کوتاه مدت آن، از تخفیف های ویژه ای بهره مند شوید.

کالاهای مرکز خرید مال آف استانبول

این مرکز خرید 4  طبقه است. طبقه همکف تا سوم آن، فروشگاه های برندهای ترکی و جهانی، وجود دارند. بیش از 30 فروشگاه پوشاک برای بانوان در این مرکز خرید وجود دارد که بیشتر آن ها در طبقه اول و دوم قرار دارند. برندهایی همچون منگو، ویکتوریا سکرت، گاستو، رومن، برند ترکی آکر و آدل در طبقه اول و دوم این مجموعه شعبه دارند.

آقایان هم نگران نباشند. بیش از 20 فروشگاه در این مرکز خرید مختص شما آقایان است. همه این فروشگاه ها در طبقه اول و دوم قرار گرفته اند و معروف ترین آن ها عبارتند از: سوآری، کاچارل، پیر کاردین، داکرز و رامسی!

برای کودکانتان هم هر چیزی بخواهید از این مرکز خرید می توانید تهیه کنید. از برند ترکی ای ببک تا گپ کیدز و پانجو و ویکو! طبقه همکف این مرکز خرید مختص کودکان است.

چه کالاهایی در مال آف استانبول وجود دارد؟

تا کنون از برندهای پوشاکی که در این مرکز خرید وجود داشتند صحبت کردیم اما این مرکز خرید فقط به فروشگاه های پوشاک ختم نمی شود. در این مرکز خرید بیش از 20 فروشگاه از برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی همچون فلورمار، مک، د بادی شاپ، گراتیس و رسمن وجود دارد. بیش از 20 فروشگاه از مطرح ترین برندهای جواهرات و اکسسوری ها نیز در طبقات مختلف این مرکز خرید دیده می شود. سوارفسکی، کوچک گلد، آتاسای و پاندورا از برندهای جواهرات و اکسسوری این مرکز است.

همچنین می توانید کیف و کفش های مارک را از مال اف استانبول تهیه کنید. جی جی، بمبی، اسکچرز و اله و گریدر از جمله آن هاست.

چطور به استانبول مال برویم؟

کافی است از میدان تکسیم سوار اتوبوس های خط 89C به سمت باشاک شهری شوید و ایستگاه Atışalanı Yanyol پیاده شوید. این ایستگاه 17 ایستگاه از میدان تکسیم فاصله دارد. سپس اتوبوس های خط 146T رابه سمت باگازکوی سوار شوید و در ایستگاه ماسکو پیاده شوید.